pinky and the brain

4/17/2006

η λογική και τα σκουπίδια


πέρασαν απ'το σπιτί μου πριν λίγες μέρες οι κύριοι που μαζεύουν τα σκουπίδια (όταν δεν απεργούν) για να ζητήσουν δώρο πάσχα. αρχικά μου εξήγησαν ότι ναι μεν απεργούν αλλά αυτό δεν επηρεάζει το να βγουν στους δρόμους να ζητάνε δώρο. στη συνέχεια, με καθήσυχασαν όσον αφορά στη δυσφορία μου με τα σκουπίδια λέγοντάς μου ότι το πρόβλημα με τα σκουπίδια δεν είναι μόνο δικό μου, έχει φτάσει μέχρι τη θεσσαλονίκη... και ως εκ τούτου να μην ενοχλούμε γιατί προφανώς είναι άλλο το πρόβλημα με τα σκουπίδια να το αντιμετοπίζω μόνη μου και άλλο να το μοιράζομαι με άλλους 5εκ. κατοίκους των 2 πόλεων...προφανώς μειώνεται η ένταση του προβλήματος. αυτό ομολογώ δεν το είχα σκεφτεί για να παρηγορηθώ

3 Comments:

At 3:51 PM, Blogger S G said...

καλα πως γινεται και πεφτουν σε σενα ολοι οι κρετινοι!! χαχαχα

Μα καλα τετοιο θρασος, βρωμοκοπαει ολη η Αθηνα, θα πεθανουμε ολοι απο μολυνση και ζητανε και μπονους? Γιατι δεν ερχονται και σε μενα να τους καταβρεξω με καυτο λαδι απτο μπαλκονι?

 
At 6:33 PM, Blogger pinky and the brain said...

στην αρχή νόμιζα ότι πράγματι όλοι οι κρετίνοι πέφτουν σε εμένα. τώρα όμως έχω πλέον πειστεί ότι υπάρχει μια υπερπροσφορά κρετίνων στην ελλάδα και απλώς εμένα (ακόμα) μου κάνουν εντύπωση. αν είχα μεγαλώσει εδώ ίσως να μην έδινα τόση σημασία

 
At 2:59 PM, Blogger S G said...

ισως απλα υπαρχει μεγαλη προσφορα και πολυ μικρη ζητηση :-)

να σου πω την αληθεια, δεν νομιζω οτι συνηθιζεις σε αυτους τους κρετινους. Εγω ας πουμε δεν παυω να εκπλησσομαι οταν ακουω τετοια πραγματα... φανταζομαι το θεμα δεν ειναι σε ποια χωρα μεγαλωνεις, αλλα σε τι περιβαλλον, με τι γονεις, με τι προτυπα...

 

Post a Comment

<< Home