pinky and the brain

5/30/2005

iPod-ixou greek style

είναι απίστευτη ιστορία όμως αληθινή και συνέβη μόλις τώρα:
έχω ένα iPod το οποίο μου κάνανε δώρο. χάλασε δυστηχώς. είναι καινούργιο και έχει εγγύηση. παίρνω τηλέφωνο την rainbow. και μου λένε τα εξής καταπληκτικά:
1. εφ'όσων δεν το αγόρασα εγώ δεν μπορώ να το πάω εγώ. πρέπει όποιος το αγόρασε να το πάει. ναι τους λέω αλλά ο αγοραστής είναι στο νοσοκομείο και δεν μπορεί. τι να κάνω;
2. να πάω στο κέντρο εξυπ. πολιτών να κάνω δήλωση ότι το εν λόγω iPod με serial number τάδε μου ανήκει! και με αυτό να το πάω στη rainbow 10-2 καθημερινές.
3. ρωτάω αν μπορεί να το πάει άλλος αντί για εμένα. η κοπέλα κόντεψε να πάθει εγκεφαλικό. ΑΛΛΟΣ; δεν έχει ξαναγίνει αυτό. πρέπει εγώ αυτοπροσώπως με όλα αυτά τα χαρτιά να εμφανιστώ στη rainbow.
4. και καλά όλα αυτά της λέω, δεν θα με ρωτήσετε τι έχει το iPod μήπως υπάρχει κάποιος πιο απλός τρόπος να το διορθώσω μην χάνουμε χρόνο; μου απαντάει: εδώ κοιτάμε το hardware! εσείς να μπείτε στο site να δείτε τι άλλο πρέπει να κάνετε.

τι να πω; ειλικρινά, στο δημόσιο τα περιμένεις αλλά εδώ το κακό έχει ξεχυλίσει και πλυμμηρίσει ο ιδιωτικός τομέας... και για ένα προϊόν τόσο "μπροστά"

5 Comments:

At 7:43 PM, Blogger morpheous said...

kouragio!

 
At 8:38 PM, Blogger pinky and the brain said...

thx, θα το χρειαστώ!

 
At 12:29 AM, Blogger Roark said...

Το πρόβλημα δεν είναι τόσο αν κάτι είναι δημόσιο ή ιδιωτικό. Είναι αν λειτουργεί η αγορά ελεύθερα και ανταγωνιστικά.

Το πρόβλημα (και γω είχα κάποτε ίδιο πρόβλημα με έναν Mac, η Rainbow πρέπει να είναι χειρότερη σε εξυπηρέτηση και από πολεοδομία) είναι αποτλέσμα της ρηχής αγοράς μας (που αφήνει αδιαφορη την Apple και εμπιστεύεται την αντιπροσώπευσή της από κάτι τυχάρπαστους). Μιας αγοράς που κρατιέται ρηχή από το βάρος των κρατικών ρυθμίσεων, της κρατικής γραφειοκρατίας, των υπέρογκων φόρων, της ανελαστικής εργατικής νομοθεσίας κτλ.

Με λίγα λόγια, δεν φτάει το φυτό που βγήκε τσουκνίδα, το χώμα φτάει.

 
At 7:43 AM, Blogger pinky and the brain said...

ok, συμφωνώ ότι η ελληνική αγορά είναι γενικώς απαράδεκτη και ναι, συμφωνώ ότι το κράτος "συντηρεί" αυτό το χάλι. το ξέρεις ότι με βάση νομοθεσία της ΕΕ μπορείς σε οποιοδήποτε κατάστημα να επιστρέψεις με απόδειξη κάτι που αγόρασες και να πάρεις τα ΛΕΦΤΑ σου πίσω (και όχι "ανταλλαγή" όπως γίνετε σήμερα); βέβαια it's a well kept secret γιατί προφανώς το κράτος φοβάτε τις επιπτώσεις στην αγορά. χάλια μαύρα.
το χάλι λοιπόν της αγοράς γενικότερα δεν δικαιολογεί σε καμία περίπτωση τη rainbow και την απαράδεκτη συμεριφορά της. μπορεί η rainbow να έχει το μονοπώλιο στα apple αλλά last time i checked υπάρχουν και οι dell, hewlett-packard, sony, ibm, toshiba, κλπ. οι οποίες μπορεί να μη μου χαρίσουν το θετικό apple experience στο laptop που σκέφτομαι να πάρω, αλλά μπορώ να ζήσω και χωρίς αυτό γιατί η rainbow θα μου το κάνει εφιάλτη...

 
At 6:23 AM, Anonymous Anonymous said...

Πες μου ότι κάνεις πλάκα

 

Post a Comment

<< Home